IMIĘ: Darek
NAZWISKO: Bujnowski
MIEJSCE POCHODZENIA: Warszawa
Moja przygoda z tańcem zaczęła się, gdy miałem 6 lat. Wtedy mama zaprowadziła mnie na zajęcia do „Świętokrzyskiego Klubu Tańca i Tańca Sportowego JUMP”. Moim pierwszym stylem było disco dance. Później zacząłem poznawać inne techniki. Obecnie tańczę modern, jazz oraz różne odmiany hip-hopu w otwockim „Reliese Dance Company”. Mam tam najwięcej znajomych i przyjaciół, z którymi przez ostatnie trzy lata spędziłem najlepsze chwile w życiu na wspólnych zawodach i wyjazdach. Na co dzień jestem uczniem klasy I d XLIV Liceum Ogólnokształcącego im. Antoniego Dobiszewskiego w Warszawie. Bardzo dużo czasu poświęcam tańcowi. Dlatego niewiele pozostaje mi go na inne zainteresowania lub hobby. Często tak mnie to pochłania, że ledwo wyrabiam ze szkołą. Tak już jest kiedy mamy marzenia i dążymy do nich. Mam nadzieję, że w programie „You Can Dance – Po prostu tańcz!” czeka mnie wspaniała przygoda i jedno z najlepszych doświadczeń w moim życiu.
Gdzie chciałbyś być za 10 lat i co chciałbyś robić?
Chciałbym być jednym z najbardziej pożądanych choreografów na świecie, który będzie przekazywał pasję, nowe tajniki i miał ciągłą zajawkę do tańca.
_________________ Lying on the grass now, dancing for the stars
Maybe one will look on down and tell us who we are
Chyba trochę zgubiła go pewność siebie. O ile na castingu i warsztatach był świetny i zrobił na mnie duże wrażenie, tak po solówce na konferencji zaczęłam mieć pewne obawy jak sobie poradzi, ale nie skreśliłam go Pierwszy taniec nie był jeszcze taki zły, ale o hh jestem bardzo zła, bo miał świetną choreografię, a zatańczył jak rozgotowana klucha (aż mi się przypomniał duet Leal&Tomek ). Więc jak dla mnie wybór widzów bardzo dobry
_________________ During the struggle they will pull us down
But please, please, lets use this chance to turn things around
And tonight we can truly say - together we're invincible
III: Gabryś, Iza, Paulina, Tomek
IV: Kuba, Julia, Piotrek