Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj

PORTAL •  CHAT [0] •  Regulamin •  Mapa •  Album •  Ludzie •  F.A.Q •  BB CODE •  Statystyki •  Download •  Quizy

Poprzedni temat :: Następny temat

Tagi tematu: paulina, przestrzelska

Paulina Przestrzelska
Autor Wiadomość

blackjack 
In For the Kill

Przyjaciel Forum

Moderator

Redaktor portalu

Super Sponsor

Wysłany: 2011-04-07, 19:05   Paulina Przestrzelska

IMIĘ: Paulina
NAZWISKO: Przestrzelska
MIEJSCE POCHODZENIA: Warszawa

Studiuję na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Na co dzień jestem osobą spokojną, która nie lubi się wyróżniać w tłumie, wręcz wstydliwą. To właśnie taniec pomaga mi pokonać wszystkie przeszkody, które w pewien sposób mnie blokują i ograniczają. Przygodę z tańcem zaczęłam jak miałam 10 lat. Początkowo był to taniec nowoczesny, z czasem zainteresował mnie jazz, aż w końcu doszło do hip-hopu. Okazało się, że to jest to! Od ponad dwóch lat związana jestem z ekipą „UNIQUE”, która specjalizuje się w takich stylach jak hip-hop i house, jesteśmy otwarci również na inne style. Zajmujemy się głównie tworzeniem spektakli teatralnych. Chcemy przenieść technikę uliczną na deski teatru. Owocem tego jest organizowany co roku przez trenerkę naszej ekipy - Justynę Lichacy, Hip Hop Groove Festival cieszący się dużą popularnością wśród hip hopowców i nie tylko. Interesuję się także sportem, lubię grać w siatkówkę, w piłkę nożną, w tenisa stołowego, ziemnego. Gdy taniec traktowałam tylko jeszcze jako hobby, zajmowałam się graniem na klawiszach. Chodziłam przez dłuższy czas do prywatnej szkoły muzycznej „YAMAHA”. Niestety musiałam dokonać wyboru. Nie dałabym rady pogodzić obu rzeczy - wybrałam taniec.

Dlaczego akurat taniec? Co takiego wyjątkowego jest w tańcu?
Taniec pozwala mi na wyrażanie głęboko schowanych emocji. Jednak trzeba przejść długą drogę i ciężko pracować, żeby się tego nauczyć... wiem to po sobie.

2cool4you 

Redaktor portalu

Sponsor

Wysłany: 2011-04-09, 16:05